هزینه طراحی سایت 1402

هزینه طراحی سایت در تهران و در مجموعه تهران سایت چقدر است؟ در این صفحه به این پرسش ، پاسخ خواهیم داد.

زمانی که فکر طراحی سایت به ذهنتان خطور می‌کند اولین چیزی که ذهن شما را درگیر می‌کند هزینه طراحی سایت یا قیمت طراحی سایت است که اهمیت آن برای صاحبان کسب و کار برای برنامه‌ریزی بهتر دخل‌وخرج مهم است. طراحی سایت اعم از طراحی سایت فروشگاهی، خبری، خدماتی مانند دیگر محصولات و خدمات قیمتی دارد که قیمت آن بسته به نوع سایت و خدماتی که دریافت می‌کنید بسیار متفاوت است. قیمت طراحی سایت به طور گسترده‌ای متفاوت است. می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید از ابزارهای رایگان ساخت و طراحی سایت استفاده کنید اما اصلا پیشنهاد نمی‌شود. چرا؟

  • عدم اطمینان از سئو بیس بودن سایت
  • عدم اطمینان از بهینه سازی سایت
  • عدم اطمینان در کدنویسی استاندارد و Clean

به طور کلی هنوز هم می‌بینیم که بسیاری از شرکت‌هایی که عنوان “شرکت طراحی سایت” را به دوش می‌کشند، حتی نمی‌توانند وبسایتی که طراحی کرده‌اند را از نظر تکنیکال بررسی کنند.

اما چاره چیست؟

می‌توانید یک کارشناس طراح سایت استخدام کنید.

متداول‌ترین روش و گاهی کم‌هزینه‌ترین روش ، استخدام برنامه نویس یا کارشناس طراحی سایت است. استخدام یک فریلنسر و یا کارشناس بصورت تمام وقت و حضوری ، بیشتر یک همکاری است هزینه طراحی سایت شما به حقوقی که به او می‌پردازید وابسته است. شما نیز وظیفه دارید تا به او ، سلیقه خود را در طراحی سایت منتقل کنید. علاوه بر این ، شما باید بعنوان کارفرما ، بتوانید مشکلات او را حل کرده و او را در راستای حل مشکلات یاری کنید. اما استخدام یک کارشناس، دردی را دوا نمی‌کند. چون طراحی سایت ، فقط کدنویسی آن نیست.

با توجه به بررسی‌های انجام شده ، بیش از 76 درصد از کاربران ، با توجه به سبک طراحی یک سایت ، آنرا قضاوت می‌کنند. پس اگر به فکر طراحی سایت با قیمت ارزان و کف خیابان هستید ، بهتر است بیخیال کسب و کار اینترنتی خود شوید. در ادامه به چرایی این داستان می‌پردازیم. مهمترین مسئله، بودجه شماست. با توجه به بودجه شما ، بهترین پلن از سوی تهران سایت ارائه می‌شود.

قیمت طراحی سایت چگونه محاسبه می‌ شود؟

قیمت طراحی سایت

عوامل موثر در هزینه طراحی سایت

  1. رعایت اصول کدنویسی بر طبق استانداردهای بین‌المللی
  2. استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا
  3. امکاناتی نظیر فروشگاه آنلاین ، درگاه پرداخت ، سیستم پنل کاربری و …
  4. سرویس‌های میزبانی وبسایت
  5. دامنه‌ها بر اساس نیاز شما
  6. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو گوگل
  7. و ….

تعرفه و قیمت طراحی سایت

لیست قیمت طراحی وبسایت

طراحی سایت شرکتی

از 17 میلیون تومان
طراحی سایت برای انواع شرکت ها اطلاعات بیشتر
اقتصادی

طراحی سایت فروشگاهی

از 19 میلیون تومان
طراحی سایتت برای فروشگاه آنلاین اطلاعات بیشتر

طراحی سایت استارتاپی

از 30 میلیون تومان
پلن طراحی سایت برای استارتاپ ها تماس بگیرید

طراحی سایت اختصاصی

+40 میلیون تومان
پلن طراحی سیت بصورت اختصاصی ثبت درخواست

مجموعه تهران سایت ، با این دیدگاه که اغلب کسب و کارها ، در وضعیت مناسب اقتصادی قرار ندارند ، در چهار پلن قیمت گذاری طراحی سایت مختلف ، به شما عزیزان سرویس ارائه می‌دهد.

نکته مهم : ممکن است پلن‌های معرفی شده برای کسب و کار شما مناسب نباشد. پس ، بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان طراحی سایت برخوردار شوید.

هزینه طراحی سایت

با پیشرفت فناوری و دسترسی همگانی به اینترنت برای استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ بیشتر افراد و شرکت‌ها برای جذب مشتری، کاربر و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به کاربران و مشتریان به دنبال طراحی سایت براساس نوع فعالیت خود هستند. بنابراین بیشتر افرادی که خواهان طراحی سایت هستند می‌خواهند بدانند هزینه طراحی سایت‌های مختلف اعم از هزینه طراحی سایت با وردپرس، هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، هزینه ساخت سایت اینترنتی، هزینه طراحی سایت شرکتی و … چقدر است.

کاربران به دنبال این هستند که چرا تعرفه طراحی سایت میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت متفاوت است، تفاوت قیمت طراحی سایت باعث کلافگی افراد به هنگام جستجو برای آگاهی از قیمت ساخت سایت می‌شود. در پاسخ به اینکه چرا هزینه طراحی سایت یا هزینه ساخت سایت متفاوت است این است که هزینه طراحی سایت بسته به نوع سایتی که مشتری می‌خواهد راه‌اندازی کند همچون سایت شرکتی، دیجیتال مارکتینگ، شخصی و …. در کنار سیستم مدیریت محتوایی و همچنین نوع خدمات انتخاب دامنه، هاست و …. متفاوت است.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهیهزینه طراحی سایت فروشگاهی

تعرفه طراحی وب سایت فروشگاهی در بر آورد هزینه طراحی سایت بسته به تعداد صفحاتی که کارفرما می‌خواهد متفاوت است که شما برای آگاهی از قیمت طراحی وب سایت و همچنین دریافت مشاوره به صورت رایگان می‌توانید با شماره 02177711200 تماس بگیرید و از آخرین هزینه طراحی سایت باخبر شوید. خواسته یا ناخواسته همه ما به دنبال کاهش هزینه‌ها برای دریافت بهترین خدمات هستیم که البته در این بین ما بسته به قیمت طراحی سایت وردپرس خواهان خدمات بهتری به هنگام طراحی وب سایت هستیم.

هزینه ساخت وب قیمت ثابتی ندارد اما دارای پارامترهایی است که شما با بررسی این پارامترها و نتایج حاصل از آن می‌توانید هزینه طراحی وب سایت و تعرفه طراحی سایت با وردپرس را به دست بیاورید. در برآورد هزینه ساخت سایت فروشگاه اینترنتی یا تعرفه طراحی سایت فروشگاهی به این نکته توجه داشته باشید که هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با هزینه طراحی سایت شرکتی دارای تفاوت‌هایی است که از مهمترین این تفاوت‌ها می‌توان به موارد زیر در هزینه طراحی سایت اشاره نمود:

  1. در هزینه سایت فروشگاهی شما نیاز به یک درگاه اینترنتی پرداخت آنلاین دارید.
  2. در هزینه ساخت وب سایت فروشگاهی شما باید امکان خرید آنلاین را برای کاربران و مشتریان فراهم کنید.
  3. توجه داشته باشید که در هزینه طراحی سایت با وردپرس برای وب سایت فروشگاهی باید ووکامرس را فعال کنید.
  4. به هنگام برآورد تعرفه طراحی سایت وردپرس فروشگاهی به این نکته توجه داشته باشید که بخش پشتیبانی و همچنین تولید محتوای محصول بسیار حائز اهمیت است که در هزینه طراحی سایت نیز تأثیر می‌گذارد.

نکته: هزینه ساخت وب سایت فروشگاهی بدلیل امکانات بیشتر، از هزینه ساخت سایت شخصی و هزینه طراحی سایت شرکتی کمی بیشتر است.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

بیشتر افرادی که به دنبال طراحی سایت هستند می‌خواهند بدانند که طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟ هزینه راه‌اندازی سایت با وردپرس چقدر است؟ اگر به دنبال پاسخ به این سؤال هستید حتماً نام وردپرس یا سیستم مدیریت محتوا به گوشتان خورده است. سؤالی که در اینجا پیش می‌آید و بیشتر کاربران به دنبال پاسخ به آن هستند این است که آیا سیستم مدیریت محتوای وردپرس مناسب طراحی سایت اعم از شرکتی، شخصی، فروشگاهی و … است یا خیر و اگر وردپرس برای طراحی سایت مناسب است هزینه طراحی سایت وردپرس چقدر است.

تا همین چند وقت پیش بیشتر افراد تازه کار فکر می‌کردند که وردپرس برای طراحی سایت مناسب نیست و این بر می‌گردد به اینکه سیستم مدیریت محتوا در ابتدا صرفاً برای تولید محتوا بود و به مرور به شکل امروزی برای طراحی سایت درآمده که بسیار محبوب و پر طرفدار است. بیشتر افراد بر این باورند که می‌توان با راه‌اندازی سایت فروشگاهی توسط وردپرس در هزینه ساخت سایت و تعرفه قیمت طراحی سایت، صرفه‌جویی نمود. برای آگاهی از هزینه طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

قیمت طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی در هزینه طراحی سایت بسته به امکانات مورد درخواست کارفرما برای ساخت سایت مشخص می‌شود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند در حوزه طراحی سایت به شمار می‌رود که نزد کاربران بسیار محبوب است، همچنین هزینه طراحی وب سایت با وردپرس بسیار مقرون به صرفه است. آنچه در هزینه راه‌اندازی سایت با وردپرس برای طراحی سایت شرکتی بسیار مهم است، انتخاب هاست می‌باشد.

هزینه ساخت سایت با وردپرس از هر نظر به ویژه از نظر بعد اقتصادی بسیار باصرفه است به همین دلیل توصیه ما به تمامی کسب و کارهای کوچک تا متوسط و بزرگ این است که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای کاهش هزینه ایجاد سایت و تعرفه طراحی وب سایت استفاده کنند.

هزینه طراحی سایت شرکتی به مانند هزینه راه‌اندازی سایت با وردپرس بسته به تعداد صفحات مورد درخواست کارفرما و نوع ارائه خدمات متغیر است که شما برای استعلام و آگاهی از نرخ طراحی سایت و هزینه طراحی سایت حرفه‌ای لازم است با شماره 02177627589 تماس بگیرید.

طراحی سایت حرفه ای

هزینه طراحی سایت حرفه‌ ای

برای حرفه‌ای بودن در بازار رقابت باید حرفه‌ای عمل کنید. در بازار پر رقابت کسب و کارهای آنلاین که برای هر نوع خدمات یا فروشگاهی ده‌ها و صدها سایت راه‌اندازی شده است تنها راه جذب مشتری طراحی سایت حرفه‌ ای با پرداخت هزینه طراحی سایت حرفه‌ای و هزینه طراحی سایت اینترنتی است. قیمت طراحی سایت حرفه‌ای بسته به نوع سایت خدماتی، فروشگاهی، شرکتی، شخصی و … متفاوت است، بنابراین برای هزینه‌های طراحی سایت نمی‌توان روی هوا قیمتی را اعلام نمود.

در حال حاضر هزینه طراحی سایت از 10 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان متغیر است که شما جهت مشاوره طراحی سایت حرفه‌ای و آگاهی از تعرفه ساخت سایت و قیمت ساخت وب سایت می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با مشاوران ما در مجموعه تهران سایت تماس بگیرید. توجه داشته باشید بسته به امکانات سایت هزینه ساخت سایت با وردپرس متفاوت است. در عصر حاضر برای دیده شدن باید یک وب سایت حرفه‌ای برای خود طراحی کنید.

هزینه طراحی سایت بالاروال

بالاروال در واقع یکی از فریموک‌های طراحی سایت در دنیای دیجیتال و تجارت الکترونیک به شمار می‌رود. هزینه طراحی سایت بالاروال براساس شاخص‌های مختلف متفاوت است. زبان برنامه‌نویسی این نوع طراحی php است. توجه داشته باشید که به دلیل قابلیت‌هایی که فریمورک بالاروال دارد آن را از سیستم مدیریت محتوای وردپرس متمایز نموده است. به هنگام بررسی طراحی سایت بالاروال به این مورد توجه داشته باشید که طراحی سایت بالاروال مزایای زیادی دارد که یکی از مزایای مهم آن انعطاف‌پذیری بالای آن است به گونه‌ای که می‌توان بسته به آن سایت‌های مختلفی با مراجعات زیاد را ساخت.

نکته مهم این است که هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس یا هزینه طراحی سایت بالاروال با هم تفاوت دارد چرا که قیمت طراحی سایت بالاروال با توجه به زمانبر بودن نسبت به سایر روش‌های طراحی سایت بیشتر است ولی آنچه مهم است و باید به آن توجه داشت این است که طراحی سایت بالاروال در آینده هزینه کمتری را به شما تحمیل می‌کند که باید آن را از نظر هزینه سئو مد نظر قرار دارد. قیمت‌های طراحی سایت بسته به اشکال مختلف تعداد صفحات و نوع سایت متفاوت است.

هزینه طراحی سایت با پایتون

تمامی کسب و کارهای آنلاین برای جذب مشتری و کاربر به دنبال طراحی سایت منحصر به فرد و حرفه‌ای هستند به همین دلیل تمایل دارند سایت خود را با زبان برنامه‌نویسی پایتون بالا بیاورند، در همین رابطه کاربران به دنبال هزینه طراحی سایت با پایتون در طراحی سایت با کمترین هزینه هستند. در مبحث در قیمت طراحی وب می‌توان گفت، پایتون نوعی زبان برنامه‌نویسی است که بسیار نزد کاربران محبوب است، به همین دلیل بیشتر کسب و کارها با پرداخت هزینه طراحی سایت با پایتون و هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، یک وب سایت حرفه‌ای برای خود طراحی می‌کنند.

فریم ورک‌هایی که در زمینه طراحی وب سایت حرفه‌ای وجود دارد بسیار گسترده است که از آن جمله می‌توان به فریم ورک جنگو، فریم ورک تو پای، فریم ورک فلسک، فریم ورک توربوگیرز اشاره نمود. پرداخت هزینه طراحی سایت با پایتون باعث افزایش سرعت سایت و جذب مخاطبان می‌شود. برای حرفه‌ای بودن در دنیای تجارت الکترونیک باید هزینه طراحی وب سایت حرفه‌ای و یا هزینه طراحی و راه‌اندازی سایت را پرداخت کنید.

هزینه طراحی سایت با پایتون

دلیل تفاوت هزینه طراحی سایت

شرکت‌هایی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنند معمولاً هزینه‌ای برای طراحی سایت دریافت می‌کنند که هزینه طراحی سایت شخصی با هزینه طراحی سایت فروشگاهی و هزینه طراحی سایت ساده و هزینه طراحی سایت خبری و … متفاوت است که دلیل این تفاوت قیمت در نحوه ارائه خدمات صفحات و خرید دامنه و هاست است. هزینه‌ای که شرکت طراحی سایت برای زمینه طراحی سایت و سئو سایت از شما دریافت می‌کنند شامل موارد زیر می‌شود:

  • عملکرد بخش‌های مختلف سایت یا امکانات بخش‌های مختلف سایت در هزینه درست کردن وب سایت
  • پشتیبانی سایت در هزینه طراحی وب
  • هزینه‌ هاست یا محل نگهداری داده‌های سایت در هزینه ساخت وب سایت حرفه‌ای
  • هزینه خرید دامنه در هزینه ایجاد وب سایت
  • و …

علاوه بر عوامل یاد شده سه مورد بر هزینه طراحی سایت اثر می‌گذارد که این سه عامل مهم در تعرفه طراحی وب و نرخ طراحی وردپرس شامل زبان برنامه‌نویسی، استفاده از قالب‌های آماده برای طراحی سایت یا استفاده از قالب‌های اختصاصی سایت و در نهایت نوع سایت است که بر هزینه ساخت سایت حرفه‌ای اثر می‌گذارد.

هزینه طراحی سایت دیوار و هزینه طراحی سایت دیجی کالا

بیشتر افراد به دنبال ایجاد وب سایت موفقی همچون دیوار و دیجی کالا برای فروش محصولات و ارائه خدمات به کاربران هستند به همین دلیل می‌خواهند بدانند که هزینه طراحی سایت دیوار و هزینه طراحی سایت دیجی کالا چقدر است؟ توجه داشته باشید که نوع شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و خدماتی که ارائه می‌کنند در قیمت طراحی سایت اثر می‌گذارد که نمی‌توان منکر آن شد، ولی ما در مجموعه تهران سایت تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با ساخت سایت با کمترین هزینه بهترین برآورد را در طراحی سایت برای شما به ارمغان بیاوریم، ما ریز هزینه های طراحی سایت را برای شما مشخص می‌کنیم که برای آگاهی از هزینه طراحی سایت اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید در طول شبانه‌روز با ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی سایت شخصی

به طور معمول هر فردی از طراحی سایت هدف مشخصی را دنبال می‌کند که حاضر است با پرداخت هزینه طراحی سایت شخصی به آن هدف دست پیدا کند. بسته به هدف و امکاناتی که شما از سایت شخصی دارید تعرفه طراحی سایت و نرخ طراحی وب سایت موثر است. اگر شما یک سخنران و روزنامه‌نگار یا برند شخصی یا فعالیت اجتماعی دارید، نیاز به طراحی وبسایت الویت شما برای دیده شدن محسوب می‌شود که می‌توانید با طراحی سایت شخصی به آن دست پیدا کنید.

هزینه طراحی سایت در تهران سایت

شرکت طراحی سایت تهران سایت با بیش از 18 سال سابقه در زمینه طراحی سایت، توانسته است بیش از 1500 نمونه کار موفق را در این زمینه ارائه دهد. این مجموعه خدمات مختلفی از جمله مشاور سئو، طراحی سایت، تولید محتوا و … را با کمترین و منصفانه‌ترین قیمت بسته به دخل‌وخرج شما برای طراحی سایت ارائه می‌کند تا از این طریق بتواند به شما کمک کند تا با طراحی سایت حرفه‌ای متناسب با نیازتان به اهداف خود دست پیدا کنید.

بنابراین برای طراحی سایت با کمترین هزینه و بهترین بهره وری با شماره 02177711200 یا 02177627589 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. در صورت داشتن هر گونه سؤال، نظر، انتقاد و … خوشحال می‌شویم در بخش نظرات، دیدگاه‌ خود را با ما به اشتراک بگذارید.

                                  «سؤالات رایج در زمینه طراحی سایت»

هزینه طراحی سایت بسته به نوع سایت خبری، فروشگاهی، خدماتی، تعداد صفحات، خرید هاست و دامنه و دیگر عوامل متغیر است.

هزینه طراحی سایت فروشگاه چون متفاوت از سایت شرکتی و شخصی است و نیاز به پشتیبانی و درگاه آنلاین پرداخت دارد هزینه آن کمی بیشتر از سایت شخصی، خدماتی و … است.

هزینه طراحی سایت شرکتی براساس المان‌های مختلف همچون تعداد صفحات، خرید هاست، دامنه، پشتیبانی و … از 10 میلیون تا 100 میلیون تومان متغیر است.

از عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت می‌توان به نحوه پشتیبانی، نوع سایت، زبان برنامه‌نویسی، استفاده از قالب‌های آماده و اختصاصی، خرید هاست، خرید دامنه و … اشاره نمود.

هزینه طراحی سایت حرفه‌ای بسته به عوامل مختلف متغیر است که شما برای آگاهی از آخرین قیمت می‌توانید با ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی سایت بسته به هزینه‌های مربوط به خرید دامنه، هاست، پشتیبانی، نوع سایت و زمانی که برای طراحی سایت گذاشته می‌شود محاسبه می‌شود.